Nedostal som potvrdenie o objednávke alebo registrácii

 CHÝBAJÚCE E-MAILY! SKONTROLOVALI STE SI ZLOŽKU SO SPAMOM?

Nevyžiadané a nechcené e-maily sa stáva väčším problémom, e-mailové služby urobili ich spam filtre prísnejšie. Bohužiaľ, tieto prísnejšie pravidlá pre filtrovanie môžu spôsobiť že legitímne e-maily skončia v zložke spam. Ak ste nedostali email potvrdzujúci Vašu objednávku alebo zľavový kód pri registrácii, skontrólujte si Vášu zložku so spamom.

 

Kde je zložka SPAM v Gmail-e

  1. Prihláste sa do svojho účtu Gmail
  2. Ak sa Spam zložka nezobrazí na ľavej strane kliknite na tlačidlo "Ďalšie" možnosť voľby tesne nad kontaktmi
  3. Vyberte zobraziť správy v priečinku so spamom a hladajte email odoslaný z office@hematit.sk

Poznámka: Gmail spam filtre tiež funguje vo váš IMAP klientovy tak, že automaticky premiestni emaily, ktoré sú podozrivé do "[Gmail] / Spam"

 

Ako pridať office@hematit.sk do zoznamu dôveryhodných odosielateľov / whitelist pre Gmail.

Aby ste sa ubezpečili, Gmail nikdy nepresunie email z office@hematit.sk do spamu:

  1. Nasledujte odkaz Nastavenia v Gmaili.
  2. Prejdite na Filtre.
  3. Kliknite na tlačidlo Vytvoriť nový filter.
  4. Zadajte požadovanú e-mailovú adresu office@hematit.sk do Od koho
  5. Kliknite na tlačidlo Vytvoriť filter na základe tohto vyhľadávania a zvolte Nikdy neodoslať do spamu
  6. Kliknite Vytvoriť filte